2016. szeptember 5., hétfő

Tenth Lesson...~ "Mi is a jobb? A szerelem, vagy a szeretkezés?"

Sziasztok,
hogy teltek a suli első napjai? Remélem jól, nekem igen, nem rossz ez a 11. osztály ;)
Itt is lenne a várt rész, imádni fogjátok…és itt az első pikáns jelenet is! ;)
Komizzatok légyszi, vagy valóban csak hárman olvastok? :/ (No nembaj, nektek külön köszönöm, hogy fordítotok időt egy kis visszajelzésre.)

xxx Nicole Evans

Képtalálat a következőre: „niall horan 2016 gif”


A „kis” játékunk elég furcsa fordulatot vett, s már ott tartottunk, hogy lassacskán a ruhát cibáljuk le egymásról. No, nem mintha ellenemre lett volna, de még két hete sincs az ismertségünknek. Sejtettem, hogy a parfümöm beválik nála, mert már a kocsiba éreztem azt a feromon túltengést, amit kiárasztott magából. Hát még itthon. Mikor kérte, hogy szívjam ki a nyakát, hát azt hittem dobok egy hátast, annyira kívánta, annyira meg akartam Őt ismerni mindenhogyan, hogy egy hajszál választott el attól, hogy leteperjem és kicsókoljam belőle a lelkét is.
-Tegyél velem, amit csak akarsz! –megállt bennem az ütő. Komolyan mondom, lassított felvételként láttam magam előtt azt, ahogy végignyal a vörös, duzzadt ajkain, széttárja a lábait és szemügyre engedi a kiszívott nyakát, s csakhogy még intenzívebb legyen a látvány, még nadrágon keresztül magára szorít. Mély levegőt vettem, s egy mozdulattal ültem a csípőjére, s addig a jobb kezemmel lesöpörtem a földre az alattunk lévő papírokat.
-Jól meggondoltad ezt? –lihegtem a szájába, s annyira elködösült az agyam, hogy gondolkodni sem bírtam, csak annyit kinyöszörögni, hogy értelmes embernek tűnjek.
-Csinálj már valamit! –lökte fel csípőjét, s így az enyémhez dörgölte magát, amivel egy kisebb nyögést váltott ki belőlem. Heves szívverésem nem hagyott alább, még akkor sem, mikor már a felsőjét vettem le, sőt, akkor még inkább rákezdett a pulzusom.
Lehunytam szemeim és szájához hajoltam, ismerem már magam, ettől megőrülök, de nála valahogy mindenféle impulzus túlzás volt számomra. Egymás szájából lélegeztünk, majd mikor már nem bírtam, rátapadtam a puha ajkakra, de mindeközben a kezem fel – le járkált felsőtestén, melyet nem takart semmi. Megembereltem magam, miután zsibbadtra csókoltam a száját, és egy utolsó csókot nyomva a már kiszívott területre a nyakán, lejjebb vettem az irányt. Már tudtam mit is szeretnék, de mindent teljesen a korlátokon belül – már ami a korlátokon belül van -.
Harry egy másodpercet sem tétlenkedett, még előttem gombolta ki a nadrágját és gyűrte le magáról, s percekkel később, mikor már majd’ szétrepedt a gatyám, már csak egy alsóban ült – feküdt alattam. Tenyerembe illesztettem feszülő dudorát, amitől egy nagyot nyögött majd a benntartott levegőt sziszegve fújta ki. Szorítottam a fogáson, s így folytonos nyögéseket kaptam, illetve egy kéjtől torzult arcot összképként. Nem bírtam tovább, ezért kigomboltam a nadrágom, s leküzdöttem magamról, hogy kényelmesebben férjünk egymáshoz. Amint meglátta mit ügyködök, s szeme elé tárult a látványom megnyalta ajkát és csillogó szemekkel leste az ölem, a szemembe egy pillanatra sem nézett föl. Elnevettem magam.
-Ne csak azzal foglalkozz! –beletúrtam hajába és felhúztam magamhoz, aztán dörzsölni kezdtem ágyékát. Éreztem, hogy már kellőképp fel van izgulva, és nem kis példánnyal van megáldva, de hogy ilyen hamar átázzon az alsója…tehetség kell. Ujjait alsómra vezette és Ő is ügyködni kezdett a nagy élvezetek közepette.

Sajnos a türelmem nekem is véges, ezért lefejtettem kezét magamról, s két kézzel próbáltam kibújtatni kemény péniszét az anyag alól. Felszisszent ahogy megérezte a hideget, de szinte azonnal kapott a kezem után, s engem is vetkőztetett volna. Kezeit lefogtam és feje fölé szorítottam egy kis időre, majd fölé hajoltam egy csókra, mert láttam, hogy már eléggé elhalványult az ajka.
-Együtt? -kérdezte kéjes hangnemmel, míg nekem majd’ kiugrott a szívem.
Rámarkoltam a tövénél és végighúztam tenyerem hosszán úgy, hogy érintettem a hasát is. Morogva leste cselekedeteim, s gyorsan lehúztam az alsómat, s megremegtem a friss levegőtől, ami a farkamon csapódott. Két térdem Harry oldalára tettem és majdnem összeért farkunk, viszont nem ültem rá, direkt, hogy kényelmesen elférjünk. Bal kezemmel megragadtam tarkóját és egy csókba invitáltam, míg jobbal dolgozni kezdtem büszkeségén.
-Hm, erősebben! -fejet csóválva vigyorogtam, de tettem amit kért. Éreztem, hogy idő közben Ő is munkához lát rajtam, s immáron egy ütemben fejtük a másikat. Közhelynek hangzik, de életem legélvezetesebb előjátékában volt részem, hiszen ez a srác csak egy nézéssel le tud venni bárkit a lábáról, s ha neked engedi, hogy elrepítsd a gyönyörbe, akkor igencsak kivételes helyzetben lehetsz. Hüvelykujjammal néha köröztem egyet feszes, piros, duzzadt makkján, ezzel elkenve a nedveit, de Ő sem tétlenkedett. Egyik tenyerével a hátsómra markolt, a másikkal pedig egy tempót tartva velem mozgatta kezét.
-Közelebb! -teljesen úgy viselkedett, mintha Ő lenne a főnök, Ő lenne a domináns, s egy pillanatig még el is hittem. Sejtettem mit szeretne, de nem hittem volna, hogy jó ötlet, de végül tettem amit kért. Tudtam, hogy a legnagyobb orgazmusom fogom átélni, amit eddig orális szex terén átéltem, de kicsit féltem is az egésztől.
Lejjebb csúszott, így teljesen egy vonalba volt szerszámommal, majd rálehelt, s egy mozdulattal kapta be a fél hosszom. Lassítottam a kézmozgásommal, mivel nehéz volt ennyi impulzusra figyelni, ezért elhesegette a kezemet és saját magát vette kezelésbe. Hümmögve bólogatott rajtam, s éreztem nem sok kell a kielégülésig, hiszen egy ilyen isten kényeztet jelenleg.
-H-harry. -ki szerettem volna húzódni szájából, mert ha így folytatja beleélvezek. -Engedd! -szuszogtam, de lefogta a csípőm, kissé lelassult majd egy morgást hallatott, s megremegett alattam, aztán megéreztem valami meleget a hátsómnál. Elélvezett.
Amint visszatért a való világba száját összeszorította rajtam és leengedett a torkáig, vagyis megpróbált, nyeldekelt egyet, majd még egyet és még egyet, aztán megéreztem a forróságot, ami körülölel, és azt a nagyszerű gyönyört, amit ritkán érzek ennyire intenzívnek és hosszúnak.
Percekkel később tudtam csak normális levegőt venni, de azt is csak zihálva.
-Ne haragudj. -simogattam meg arcát, hiszen…hiszen mégiscsak a szájába fogadta. Csukott szemmel pihegett alattam és meg – megrebbent a pillája, de közben olyan gyönyörű volt. Szája néhol fel volt repedve és vörös is volt, ahogyan az orcája is, de annyira szép volt. Majdnem felnőtt férfi, de gyerekesen gyönyörű.
-Szívesen tettem. -nyitotta ki szemeit, s majdnem hátrahőköltem a látványtól. Szemei szinte ragyogtak és csodálatosan szép mohaszínűek voltak. Lehajoltam hozzá még egy, aztán még egy csókra. Képtelenség valakit ennyire kedvelni, ennyire vonzódni hozzá!
-Eszméletlen vagy! -felkuncogott és meg mertem volna esküdni, hogy elpirult. -Ráadásul gyönyörű. -felnevetett kínosan és tenyerével eltakarta az arcát.
-Ne mondj már ilyeneket! -felnevettem én is. Fogtam egy papírzsebkendőt és feltöröltem magunkról a nedveket, amit érdeklődve figyelt. -Köszönöm. -felült, miután leszálltam róla és felvette a ruháit, ámbár elnézegetném a hátsófertályát egész nap.
-Én köszönöm. Bár az is igaz, hogy nem így terveztem, de örülök. -felkuncogott.
-Én sem így terveztem, de megnyugodhatsz, ugyanannyira élveztem, sőt, jobban is, mint te. -kacsintott. Honnan van ebben a srácban ennyi sárm, félénkség, szexualitás és vonzerő? Képtelenség!
Felöltöztünk és kinyitottam az ablakokat, de ugyanakkor azonnal be is csuktam, mert esküszöm melegebb jött be, mint ami a szobában volt. A légkondit vettem célba, s fél órán belül le is hűlt a levegő. Harry addig összerakta a papírokat a kanapén illetve a tiltásom ellenére is rendbe rakott néhány dolgot. Én pedig összeütöttem egy könnyű és egyszerű kis ebédet kettőnknek, mivel biztosan éhes már. Én igen, rettentően.
-Mik ezek a jó illatok? -kukkantott be a konyhába a göndör buksi. Csak vigyorogtam, mert épp akkor kaptam be egy barackdarabot. Beleszagolt a levegőbe és benézett a tűzhelyen lévő serpenyőkbe, miközben az egyik kezével végigsimított a hátamon. Észveszejtő pasi!
-Remélem szereted. Egy kis gyümölcslevesre gondoltam, de mivel az hűtve jó, ezért eszünk egy kis rántott csirkét rizzsel. Jó? -bólogatott és csücsörített egy csókért. Nevetve adtam meg neki.
-Hm, jó ez a barack. -nevette el.
-Igen, kérsz? -bólintott és ki is kapta a kezemből a konzervet. -Hé! Az az enyém!
-Volt! -dobott egy puszit és a villával kihalászta a gyümölcsdarabokat. Fejcsóválva fordultam vissza a gázhoz és megfordítottam a húsokat.
A kész levest egy kis hűlés után bedobtuk a fagyasztóba, hátha úgy gyorsabban lesz hideg, s addig megettük a húst rizzsel.
-És mikor is akarod elkezdeni a tanulást? -kérdeztem, miután megrágtam és lenyeltem a falatot.
-Tanulást? Hm, miben is? Mélytorok? -félrenyeltem és köhögve próbáltam visszahozni a falatot. Mérgesen néztem rá, de olyan ártatlan kis pofikával nézett rám, hogy elnevettem magam.
-A biológiát. És nem fogsz kibújni alóla, mert ha kell nem találkozok veled addig, míg meg nem tanulod a kiadott anyagot! -próbáltam fenyegető hangnemet tanúsítani.
-Igenis, tanár úr! -kacsintott. -Viszont lenne egy komoly kérdésem, ami…fontos nekem. -kérdőn néztem rá.
-Mi lenne az?

-T-te mit szeretnél ebből kihozni? Mármint, Te és Én. -összehúztam a szemöldökömet és fontolóra vettem a kérdését.

7 megjegyzés :

  1. Nagyon jó rész és ajánlom hogy niall komolyan gondolja a dolgokat különben lesz ne mulass :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesznek komoly és komolytalan dolgok is, hamarosan kiderül melyik mi!
      xxx Nicole Evans

      Törlés
  2. Basszus annyira imádom észveszejtő ez a két pasi,mi lesz itt még!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok minden lesz még....hamarosan ;)
      xxx Nicole Evans

      Törlés
  3. Szuper lett! ! Remélem ma még lesz kövi rész! ;)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Szia,
      ehónap végén vagy november elején. Ne aggódj, nem hagyom abba a blogot semmi esetre sem, de egyszerűen nem megy a dolog.
      Sietek, remélem még maradsz!
      <3
      xxx Nicole Evans

      Törlés