2016. augusztus 1., hétfő

Fifth Lesson...~"Kezdem érezni a közöttünk lévő szikrákat!"

Sziasztok,
jöttem is a várva várt Narry-vel, remélem tetszeni fog.
Köszönöm a megjegyzéseket és a feliratkozókat, most már talán beindul az oldal igazán.
Szeretném megemlíteni, hogy milyen büszkék is vagyunk. A fiúk megnyerték az összes díjat, amire jelölve voltak a Teen Choice Awards-on, illetve Harry lett a legdögösebb pasi, mi pedig a legjobb fandom, valamint Zayn is nyert végre 2 díjat.
Jó olvasást!
xxx Nicole E.



Harry szemszöge:
Amint elindultunk, egyből ránk telepedett a csend. Eddig be sem állt a szánk, de olyan hallgatagság vett minket körül, hogy még azt is hallottam, hogy a tüdőmbe oxigén kerül. Niall előttem ment a kissé keskeny útszakaszon, és a csendet azzal törtem meg, hogy gyomorból felnevettem, ugyanis az egyik gyökérben megbotlott és nem sokon múlt, hogy elesik. Pipacsvörös fejjel szerezte vissza az egyensúlyát, de meg kellett állnunk, mert levegőt is alig kaptam a nevetés következtében.
-Ne nevess már!-őt is elkapta a röhögés és már ketten kapkodtuk a levegőt. Mikor végre sikerült rendbe vágnunk magunkat és letörölni az összes kibuggyant könnycseppet, beljebb mentünk az erdőbe és követtük a zajt, ami már percek óta zavar minket.
Egy gyönyörű tisztásra értünk ki, ami közepén egy tó volt, tökéletes.
-Niall?-hátrafordult kérdő tekintettel, mire csak a tó felé böktem.
-És?
-Csak figyelj!-lehet, hogy csak kicsit növelni akartam a bájam..vagy nem is tudom mim…de lekaptam a pólóm és a tó felé futottam, ahol egy ügyes ugrással belecsobbantam. Mit ne mondjak, nem esett túl jól a hideg víz, de nem volt vészes. Nem sokkal később egy másik csobbanást hallottam meg nem messze tőlem és máris megborzongtam a hideg vízben a gondolatra, hogy Niall félmeztelenül fog császkálni.
Kisöpörtem a szememből az immár vizes tincseim és ránéztem. Valóban félmeztelen volt, de most éppen eltakarta a víz…
-Kurvahideg.-nevetett fel, de hangja izgatott volt.
-Az, de kellemes…-bár még fáztam, s alsótájékon is ötcentisre zsugorodtam…kellemes volt.
-Hogy jött az ötlet?-közelebb úszott hozzám.
-Nem tudom…csak jött.-frusztrált, hogy egyfolytában nézett a hatalmas kékségeivel. Az is igaz, hogy a lehűtés kedvéért mártóztam meg…de nem bánom. Legalább láthatom félmeztelenül. De hülye vagy Harry! Nem emlékszel hány éves?
-Mesélj magadról…kezdek kifogyni a témákból, s igaz, hogy már kérdeztelek..nincs ötletem.-felnevettem, de igaza volt.
-Hát..inkább mesélj te! Érdekelne ez a „helyes vagyok, de tanár leszek” szakma.-lehunytam a szemeim és le is merültem volna a víz alá, amiért kimondtam.
-Helyesnek tartasz?-még közelebb úszott, s már-már a leheletét is éreztem magamon. Nem volt közöttünk fél méternél több, s ebben a meleg délutáni időben eléggé felperzselt a helyzet.
-Öhm..kifejezetten, igen.-éreztem,hogy elpirulok, pedig nem szokásom..viszont a tudat, hogy Niall ennyivel idősebb nálam, s az hogy félmeztelenül úszkálunk ketten egy tóban közel húsz centire egymáshoz…összekuszálta minden gondolatomat.
-Nos..köszönöm. S ha már itt tartunk, te is jól nézel ki..persze tudom, hogy mennyi idős vagy, de roppant szexi vagy.-ha odafigyeltem volna a szavaira, biztosan a föld alá varázsolom magam zavaromban, de mivel csak az ívelt, puha ajkait figyeltem..semmi más nem kötötte le a figyelmem, csak is azoknak a mozgása. Ő is észrevehette, mit nézek, mert kajánul elmosolyodott és megharapta alsóajkát. Erre már felnéztem a szemébe és lesütöttem az enyémeket.
-Sajnálom..-vigyorba húzta száját és a sima, fehér fogai kilátszottak..s ismét olyan gondolatok lepték el az agyam, hogy a nyelvemmel akarok azokon a fogakon végigsimítani és beleszuszogni a szájába. Oh, anyám.
-Mit?-már a hasunk összeért és megéreztem ujjbegyeit, ahogy megérintik a derekam.
-S-s-semmit.-sóhajtott egy nagyot majd lehelete az arcomon csapódott. Lehunytam szemeim, s mikor kinyitottam Niall-t láttam meg, arcomtól tíz centire.
Küzdöttem magam ellen, a késztetés ellen, a vágy ellen, s egyre kevésbé bírtam.
-Miért vagy ennyire feszült?-most már tagadni sem bírtam, hogy meg akarom csókolni..szívem hevesen dobogott, és kezem karjára tettem, de közben végig a száját lestem.
Ujjaim rácsúsztattam tarkójára és közelebb merészkedtem hozzá. Annyira furcsa érzés volt egy ennyire érett pasit fogdosni..milyen lehet csókolni?
-Nem vagyok az!-lassan..nagyon lassan dőltem felé, s még lassabban nyitottam szét a szám. Kidugtam nyelvem és először azt vezettem be a szájába, majd az alsóajkát kebeleztem be finoman az ajkaimmal.
Hajába túrtam és felsóhajtottam, majd próbáltam a feszültségem, s idegességem a finom mozdulatokra használni. Alapból nem vetett volna rám jó fényt, ha csak úgy letámadom.
Pár órája ismerem, s máris smárolunk. Szép vagy Harry!
-Ezt...-harapott rá fogával a nyelvemre, mire felnyögtem.-nem szabadna.- Megvalósítottam tervem..végignyaltam alsófogsorán, amire megdermedt.
-Baj van?-elhúzódtam tőle, de visszarántott a vizes hajamnál fogva.
-Ezt csináld még egyszer!-lehunyt szemekkel tapadt újra ajkaimhoz. Vigyorogva csókoltam vissza és megtettem amire kért…istenem, milyen jól csókol!
Mikor elváltunk még ki volt nyújtva a nyelvem, s rándultam egyet, mikor nyelvének hegyével végigsimított rajta. Kirázott a hideg.
-Másszunk ki!-bólintott.
A elkövetkezendő percekben folyton egymást lestük. Amikor Ő nézett rám én próbáltam somolyogva végignézni vizes testén úgy, hogy ne nagyon vegye észre a leskelődésemet. Persze tudtam, hogy Ő is ezt csinálja, s ez egy kis magabiztossággal látott el, ugyanis mégiscsak Ő az idősebb, s ha szexinek tart, tényleg valamit jól csinálhatok.

A Nap már nagyon lemenőben járt és csak arra vártunk, hogy a Hold előbukkanjon. A tücskök is ciripeltek rendesen, én pedig csak futólag figyeltem fel ezekre a neszekre, mert azzal voltam elfoglalva, hogy Niall felsőtestén legeltettem a szemem, bár elég kocsányon lógtak, be kell valljam.
Érezhető feszültséggel teli hangulatban mentünk vissza a táborba, ahol Liam s Zayn már befészkelték magukat a sátrukba. Trisha-ék hagytak nekünk vacsorát, nem is vettük észre hogy ennyire elment volna az idő. De valóban, már nyolc is elmúlt.
Gyorsan bepattantam a saját sátramba és mielőtt megvacsoráztam volna, átöltöztem, hogy ne csurom vizesen és félmeztelenül kelljen Niall előtt mászkálnom, még mindig. Felkaptam egy kardigánt, aminek félig lehúztam a cipzárját, majd egy alsógatyát cseréltem és spuriztam is ki a sátorból, mert a hasam borzasztó mód korgott.
-Kérsz kenyeret? – kérdeztem tőle, mikor elvettem a tányéromat és vettem egy karéj kenyeret a kiskosárból. Ő is átöltözött, és most egy nagyobb pulcsi, és egy melegítőalsó volt rajta. Nem tudtam nem végigmérni. Halálosan igaza volt Zayn-nek! Az én esetem, kifejezetten.
-Igen, köszi. – megvillantotta fehér fogsorát, melyet nemrég még nyelvemmel simítottam és kivette a kezemből a felé nyújtott szeletet, s megborzongtam, mikor összeért a kezünk.
-Jó étvágyat! – mosolyogva harapott bele a kenyérbe, mikor leültünk mindketten a már nagyjából eloltott tűzhöz. Meghagyhatták volna legalább, hogy ne egyenek meg minket a szúnyogok.
-Neked is, Hazz! – szélesen elmosolyodtam és percek alatt elpusztítottam a kiszedett adag kaját.
-Kérsz még? Mert ha nem akkor add csak ide! – megrázta a fejét és fölállt.
-Elmosogatok én, te menj és feküdj le! – ciccegtem.
-Nem – nem! menj te, nem tart semeddig. – felnevetett.
-Pont ezért, menj. – felnevettem én is, de mikor közelebb jött hozzám, elhallgattam.
-M-majd én m-megcsinálom. – beszorított a fa törzse és maga közé, s beállt a lábaimhoz.
-Tudod, Hazz! Igaz, hogy ma ismertelek meg, de a csókunk óta te jársz a fejemben. – féloldalasan elmosolyodtam és az arcába fújtam a tüdőm levegőtartalmát.
-Ezt..örömmel hallom. – odahajoltam a füléhez. – Én sem tudok másra gondolni, bevallom őszintén. – azonnal elrántotta a fejét, és újra a számra tapadt. Fejem koppant egyet a fa törzsében, aztán odatette a kezét, s így a tenyere volt a fejemnél. Óvatosan becézgette az ajkaim és semmi esetre sem eresztette be a nyelvét a számba, illetve semmiképp nem engedte, hogy átvegyem az irányítást. Kis mocsok!
-Túl fiatal vagy, Hazz! – szakadozott sóhajt hallattam.
-Tudom. De nem is mondta senki, hogy ez első látásra szerelem. Attól még, hogy csókolózunk, nem történik baj. – beletúrtam piszkosszőke hajába és összeszorítottam ujjbegyeimet. Egy kis motoszkálást hallottunk Niall anyukájának sátra felől, ezért egy pillanat alatt rebbentünk szét. Gyorsan ledobtam a tányérokat, arra gondolva, hogy majd reggel elintézem őket. Biztos, ami biztos alapon öntöttem egy kis vizet még a tűzre, és mindent átnéztem, majd  követtem Niall-t. Egy kacsintás után húztam is ki a sátram cipzárát – muszáj volt behúznom, mert annyi szúnyog van, hogy még a seggem is tele van velük – és próbáltam elvonatkoztatni attól, hogy Niall végigstíröli a ténykedésem, s legfőképp a hátsóm. Vigyorom visszafojtva haraptam be a szám és próbáltam nem ránézni.
-Hé! – hátrafordultam hozzá és abban a pillanatban egy puha száj landolt az enyémen egy rövid puszira. – Aludj jól, Hazz! – kacsintott Ő is, majd bement a sátrába és behúzta azt.

Össze – vissza forgolódtam a hálózsákomban, s hol melegem volt, hol fáztam, de sosem volt jó. Talán hajnali egy is elmúlt, mikor talán sikerült elbóbiskolnom egy keveset, de szinte azonnal kipattantak a szemeim. Halk motoszkálást hallottam a baloldalamról, ami egyre erősödött. Bevallom kezdtem fosni.
-Hazz? Ébren vagy? - kifújtam a levegőt és felültem. Már azt hittem, hogy valami állat, vagy nem is tudom. Kihúztam a cipzárt, s megláttam a sötétséget. Oh, még javában éjjel van.
-Niall? - hunyorognom kellett, hogy hozzászokjon a szemem a sötéthez, bár már eléggé hozzá szokott.-Mi a baj? - kérdeztem.
-Nem tudok aludni. -sóhajtottam.
-Én sem. Gyere be, itt talán kényelmesebb. - igazság szerint tényleg kényelmesebb volt nálam, de az is igaz, hogy a fáradtság miatt csak úgy mondtam, hogy jöjjön. De az sem vitatni való, hogy ott akartam tudni.

Befészkelte magát mellém, s érdekes mód, így sokkal hamarabb kerültem félálomba. Már majdnem aludtam, mikor megéreztem karjait magam körül. Niall, Niall....

6 megjegyzés :

  1. Basszus de imádom,hogy leírtad a másik oldalt is! na így bukkannak fel együtt reggel,annyira jó ez a történet,egyszerűen beleszerettem!!!!!
    Puszi Szuzi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszett. Nem akarok teljesen ugyanazt leírni mind a két fél részéről, de lesz pár fordulat ebben, nem olyan, mint a többi blogomban.
      Köszönöm, olyan jó olvasni, hogy beleszerettél. Ilyen kommentek kellenek és máris jön az ihlet :D <3
      puszi,
      Nicole E.

      Törlés
  2. Eheheheh... Kegyetlen. Ezzel a szóval illetlek téged.
    Imáeom. Olyan rohadt cukik! És ez felér egy névnapi ajándékkal! ;)
    Siess!
    Puszi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D köszike
      Boldog névnapot!! (felköszöntöttelek asszem csopiba is :D )
      Remélem a következők is tetszeni fognak.
      xxx Nicole E.

      Törlés
  3. Fhu basszus.. Te aztan ertessz hozza hogy hogy csináld ki az olvasoid:D
    "-Túl fiatal vagy, Hazz! – szakadozott sóhajt hallattam."
    Mefolytalak Niall.. Mi ezzel a problem? Meg nem tanar.. Es nem is lesz a tanitvanya (oke, magan tanar de az nem szamit).
    Fhuu de ki tudok akadni:D
    Fenet fiatal.. Ha jol számolom 7 ev van koztuk.. Az nem is sok!:D
    Ehjj.. Varom a kovit*-*

    Rebuh x❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D akkor jó
      Igaz - igaz, de ebből lesz a probléma majd. Nézd meg a trailert és rájössz ;)
      Hát majdnem, mivel Hazz ugye 18 volt februárba, Niall meg szeptemberbe lesz 24, jelenleg meg június van náluk (asszem :D )
      Máris jövök <3
      xxx Nicole E.

      Törlés