2016. július 4., hétfő

Second Lesson...~ "csillogó íriszeid megbabonáznak, s rabul ejtenek..."

Sziasztok,
bocsánat a késői részért, hajszínt változtattam ma és fél napot a fodrásznál ültem.
Remélem tetszik nektek, írjatok véleményt! ;)
xxx Nicole E.


-Nos,Mr.Styles!Szerintem nyáron is látjuk egymást.-Mrs.Nelson első szava az órán felém érkezett.Sejtettem,hogy ez lesz.-Ahhoz,hogy átmenjen minimum három ötösre lenne szüksége.Kétségtelen,hogy ez nem fog sikerülni.-ezt utáltam a legjobban benne,az egész osztály előtt aláz le,és még jól az orrom alá dörgöli,hogy szar vagyok.
Eszembe jutott Zayn hegyibeszéde a szünetről és lehet igaza lesz…el kellene fogadnom azt az ajánlatot..nem?
-Tanárnő legyen szíves,ne az osztály előtt szégyenítse meg Harry-t!-Zayn-nek már majdnem füstölt a feje én pedig meg sem szólaltam eddig.
-Maga a másik,Mr.Malik!Örüljön,hogy megvan a kettes,de legközelebb szigorúbb leszek.-mindenki síri csendben ült a helyén és meg sem mert mukkanni…ahogy én is.
-Kussoltam!Bocs haver.-csak legyintettem és próbáltam végigszenvedni ezt az órát felszólítás nélkül.

-Zayn?-kopogtam szobája ajtaján.
-Gyere.Hogyhogy itt?Nem úgy volt,hogy elutaztok?-ja igen..úgy volt,egészen addig míg meg nem látták a jegyeim…hiába vagyok nagykorú,sajnos még anyámékkal lakok,így az van amit ők mondanak.
-De,és pont ezért is jöttem.Mit is mondtál,mi van azzal a Neil-lel?
-Niall-nek hívják.-kipakoltam a rengeteg zacskó chipset az ágyra amiket hoztam és kinyitottam a szekrényét,ahol a piákat tartotta és kihalásztam belőle két doboz sört.
-Az nem lényeg,viszont az igen,hogy tényleg vállalna ilyen…korrepetálást?-elterült az ágyon és kibontogatta a chipseket.Ez nálunk már szokássá vált,hetente többször megyünk át egymáshoz és felváltva hozzuk a piát és a kaját.
-Biztosan.De meg is kérdezhetem Mirandát..ma anya átmegy hozzá,szóval valószínűleg Niall is ott lesz.
-De ez nem ciki?Basszus ő mégiscsak huszonnégy éves.A helyébe én sem szeretnék magamnál fiatalabb gyereket pesztrálni.
-Nyugodjál már meg.Ha most megbuksz az nem lesz ciki?Szard már le,hogy mi az elvárt és inkább csináld úgy ahogy érzed…csak ne bukj meg.-felbontotta a sört és olyan élvezettel itta,hogy a fele a gatyájára ment.Jót röhögtünk ezen,de még mindig nem tudtam mi legyen.
-Jó,oké…akkor beszélsz vele?-bólintott.
-Persze,de ha gondolod be is mutatlak neki holnap.Valami sátorozást tervezett Miranda és meghívott minket is.Te eljössz velünk és kész.Csupán két-három nap.-azonnal belementem volna,ha nem tudtam volna,hogy a szüleim így is kivannak bukva.
-Hát…nemtudom Zayn.Nem hiszem,hogy összejön,tudod,anyáék eléggé kivannak miattam.Eddig mindenkinek velem pedálozott,hogy ilyen meg olyan jótanuló vagyok,most meg érdekes lesz,ha járok plusz egy évet.
-Na,pont ezért jössz el.Majd én beszélek anyuddal,ennyi.Na addig is kizúzunk a falhoz?-felcsillant a szemem és azonnal pattantam is.
A Fal a mi közös és felejthetetlen helyünk.Rengeteg közös élményünk van,de ez a legnagyobb dolog köztünk.Itt találkoztunk és itt lettünk legjobb barátok.Sőt,itt mondtam el neki,hogy meleg vagyok.Elég fontos hely nekünk és az idők során~ami körülbelül öt-hat év~színesre varázsoltuk.Ez alatt azt értem,hogy felkaptuk magunkra a fekete pólónkat,a melegítőnket illetve a felejthetetlen hátizsákunkat és napokat töltöttünk ott a sok festékben és a lakk szagban.Sosem volt erősségem a rajz,de a graffiti kihozta belőlem azt is amit nem is tudtam,hogy ott van.Ezt is egy véletlennek köszönhetem és azóta elválaszthatatlanok vagyunk.
-Na?Mehetünk?-fél pofám még tele volt chips-szel.Felröhögött,felkapta a cuccait és kilökdösött az ajtóból.

-És mikor jönnétek vissza?-épp anyáékkal beszéltem meg a sátorozást,és nagyon remélem,hogy elengednek Zayn-ékkel,mert különben a hosszúhétvégémet itthon fogom tölteni egyedül egész nap a biosz könyvvel a kezemben.Igazság szerint már kíváncsi vagyok arra a Niall gyerekre.Nem azt mondom,hogy kiugrok a bőrömből,mert tudom,hogy biológiát fogunk tanulni-ha egyátalán belemegy-de ha Zayn azt mondja,hogy jó arc és normális,akkor csak úgy van ez.

Másnap szerencsére sikerült kikönyörögnöm a szüleimtől ezt a kirándulást,de azt mondták,hogy csak úgy engednek el,ha utána szorgalmasan nekikezdek a biológiának és veszem a fáradságot ahhoz,hogy leüljek tanulni.Én meg jó kisfiú lévén rábólintottam mosolyogva.
Zayn egy hatalmas vigyorral várt a kapuban,eljött értem kocsival,átmegyek hozzájuk,hogy aztán onnan induljunk el az erdőbe.Állítólag Niall majd később,valamikor egy óra tájékában csatlakozik hozzánk.
Rengeteg mindent bepakolt anyám az este,míg én zuhanyoztam,és ezt is csak reggel vettem észre,szóval kapkodva kellett mindenféle hülyeséget kipakolnom a táskából.Minek vigyek elsősegélydobozt,ha a kocsiban alapból van?Nem hinném,hogy csak úgy lesérülnénk,és nem is készülünk mindenféle vad túrába…csak szimpla kirándulás.Kiengedjük a gőzt…jól fog esni,ebben biztos vagyok.
-Na,haver!Készen vagy?-bólintottam.-Na akkor pattanj be.-mosolyogva dobáltam hátra a csomagokat.
-Ésszel,fiam!-apám mindig csak ennyivel enged el valahova.
-Megvan minden Harold?-felhorkantam és egy nagyot intve rátapostam Zayn lábára,hogy végre gázt adjon.
-Te nem vagy észnél!Mivan ha pont úgy van a kormány és nekimegyünk egy fának?
-Élvezd már az életet egy picit!Mindig te mondod nekem ezt,akkor csinálj is úgy mintha átéreznéd.-huncut mosolyt eresztett meg.
-Igazad van,de ha megengeded még élni szeretnék.Egy jópár évig…-ezt a nézést is értettem,pajzán gondolatok lephették el az agyát.
-De.Teljesen igazad van.-sóhajtottam és napszemüvegem a szemem elé helyeztem,hogy ne vakuljak meg.Hamarosan le is parkolt a házuk előtt,de én már nem szálltam ki,csak csupán annyira,hogy a cuccaim arrébb tegyem.Pár perc múlva Zayn szülei,egy nő-aki biztosan Miranda-és Zayn.Tele voltak pakolva mindenféle csomaggal,kezdtem kicsit hülyén érezni magam,hogy mégis ilyen kevés dolgot raktam el,viszont Zayn apukája megnyugtatott.
-Nem értelek,minek ennyi szar?Fogadok,hogy a felét úgyis ott felejtjük.-felfelé kunkorodott a szám Yaser hangját hallva.-Egyébként szia Harry!Kezet fognék,de amint látod málhásszamárnak álltam.-felnevettem és legyintettem egyet.
-Anyám is bepakolt egy csomó cuccot,de reggel kidobáltam őket a francba.Még egy hajszárítót is bepakolt,de szerintem elfelejtette,hogy ott nem lesz konnektor,hacsak nem a seggedbe dugom Zayn!-felnevettem.
-Oda mást dugdosunk.-kacsintott,mire mégjobban nevettem,a többiek meg a szemüket forgatták.Azért mégsem vannak hozzászokva a perverz megjegyzésekhez köztünk.Eléggé ismernek minket,szerintem nem lesz probléma a melegséggel kapcsolatban.
-Na gyerekek,abbahagyni!Miranda is itt van!-Zayn bepattant a kormány mögé és beindította a motort,addig szépen mindenki beült,igaz kissé szűkösen fértünk el,de megoldottuk.
-Merre is megyünk pontosan?-kérdeztem,mert igazság szerint fogalmam sem volt hova is megyünk.
-Egy elég eldugott helyre,nem messze a főúttól van egy tisztás.Azon át kell sétálnunk és ott van egy erdő,igazából nem is erdő hanem egy fákkal beültetett rét.Csendes,nyugodt,de lehet ott mindenfélét csinálni.Jó lesz.-Trisha kétségkívül alig várta ezt az egészet.
Én is vártam,de azért tartottam tőle,hogy milyen is lesz Niall.Csúnya vagy jóképű?Meleg vagy hetero?Tényleg kinéz annyinak amennyinek Zayn mondta vagy aranyos arca lesz?Furcsábbnál furcsább kérdések szöktek a gondolataimba és észre sem vettem,amint bekanyarodunk az említett tisztásra.Gyönyörű volt és tagadhatatlanul nem emberlakta terület.Imádtam ilyen helyekre jönni.
-Harry,szívem légy szíves segítesz vinni pár csomagot?-lassacskán sikerült csak megindulnunk,de mindent csak azután,hogy megbizonyosodtunk róla,a kocsi teljes mértékben biztonságba van és napfénytől távol.
-Ki hogy alszik?-Zayn tette fel a kérdést…hát na ez egy jó kérdés.
-Nekem egyszemélyes sátram van.-mondta Miranda.
-Dettó.-Zayn elhúzta a száját amint megnézte a doboz oldalát.Tudniillik mindig együtt sátoroztunk,hiába nem vagyunk egy pár ez nálunk szokás volt.
-Hát nekem kétszemélyes,azt hiszem.-bizonytalanul tettem le a földre a cuccokat,mikor megláttam,hogy mindenki szétnéz.Itt leszünk.
Mindenhol madárcsicsergést lehetett hallani,illetve gyönyörű volt,ahogy a nap átszökik a faágakon.Néhány farönk is volt itt.Ezek szerint mások is szoktak idejárni..nem meglepő.Nagyon megnyerő a hely.
-Nekünk szintén,bár ez nem meglepő.-fordult Trisha Yaser felé.-Öhm,Miranda?Niall mikor érkezik?Neki is kéne valami hely,nem?-bólintott a megszólított.
-Nemsokára.Leadja az anyagait az egyetemen és már jön is.Viszont nem tudtam,hogy ennyire kevés lesz a hely…-na álljunk csak meg egy pillanatra.Velem nem fog aludni,mert bizonyosan csak nálam van még hely…na nem,nem!Zayn meglátta arcom és kipukkadt belőle a röhögés,erre mindenki ránk nézett.
-Anya,odaadom a sátram.Niall aludhat abban,Harry-vel majd mi elleszünk az övében.-anya mosolygott és bólintott.
-Na!Meg is van oldva.De biztos,hogy rendben lesz minden?-megforgattuk a szemünket ma már kitudja hányadszorra.
-Igen,anya.Biztos,amíg Harry nem akarja a lompost lyukba rakni,addig teljesen rendben leszünk..-felnevettünk.
-Hagyjál már Zayn,ezt úgy mondod,mintha te még rohadtul szűz lennél.-megrázta a fejét és elindult hogy felépítse a sajátunkat.
-Ideje házikót csinálni!Hulla vagyok!-ásított.
-Na és mi a jó életbe fáradtál el?Abba hogy nyomod a gázt vagy abba,hogy ötven métert hozod a cuccokat?-felhorkant.
-Nem sokat aludtam,Haz!Liam ki volt bukva…amiért tudod..hogy megint téged hívtalak el,s nem Őt.-lehajtotta a fejét és szomorúan bontotta ki a dobozt.
-Zayn..én.Kérlek,neharagudj!De,miért engem hívtál ha tudod,hogy rosszban vagytok?Így is neheztel rám,akkor?-felsóhajtott.
-Azért Harry,mert fontos vagy nekem,a testvérem vagy.Nem akarsz megbukni én pedig jó testvérként segítek neked.Ha Liam ezt nem tudja megérteni,akkor nincs miről beszélnünk.-ledöbbentem.Eldöntöttem,hogy beszélek Liammel…amilyen hamar csak lehet.Szerencse,hogy elhoztam a mobilomat,teljesen feltöltve,így csendben elvonultam s tárcsázhattam is.
-Liam?Harry vagyok!-beszívta a levegőt.
-Mit szeretnél?-hangja elég furcsának tűnt…
-Nézd,én csak bocsánatot szeretnék kérni tőled.Egy idióta voltam,hogy nem figyeltem oda és ez neked kellemetlen.-türelmesen hallgatott.-Figyelj,nekem Zayn a testvérem.Többet jelent nekem bárkinél az életemben,de soha,ismétlem soha nem kezdenék ki vele.Érted?Főleg nem úgy,hogy halálosan szeret.Fel tudod ezt fogni?-meghökkent,éreztem a hangján.
-Sz-szerelmes belém?-tágra nyíltak a szemeim.Basszameg.
-N-nem mondta el?Jézusom,neharagudj..én nem akartam galibát okozni.Cs-csak azt szeretném,hogy tudd,rengeteget jelentesz neki,és ha ilyen helyzetekbe hozod nem tud majd dönteni.Napok óta alig alszik…folyton rágódik és tudom,hogy te jársz a fejében.-örültem,hogy elmondhattam neki mindezt,remélem megjön az esze.-Ne játssz vele!
-Én nem,nem játszok.Csak rettenetesen rosszul esik,hogy folyton veled van…és ha hét egyik napján felhívom,hogy jöjjön át,leráz,mert veled van….nehéz.-szinte láttam magam előtt,hogy beletúr a hajába.
-Szereted Őt Liam?-csend.
-P-ersze,hogy szeretem.Nagyon fontos nekem.Tudod,é-én…én még nem mondtam neki egyszer sem,de tényleg sokat jelent.-elmosolyodtam.Ez az!
-Figyu,helyre akarod ezt hozni?-hümmögött majd rávágta azonnal az igen-t.-Akkor vedd a GPS-t,üsd be a számom és mérd be ahol vagyok.Gyere ide és beszéld meg vele.Nem érezné jól magát így.Téged szeretne maga mellett nem engem.Hozz sátrat,lehetőleg kétszemélyeset..és legyetek együtt!-beleegyezett.
-Várunk,siess!Zayn-nek nem mondok semmit,legyen meglepetés.-elmormogott gyorsan egy köszönömöt és hallottam amint becsapja az ajtót.
Mai jótevés teljesítve!

-Hol jártál báránykám?-Zayn azonnal megváltoztatta arckifejezését,amint meglátott.Jajj,tesó.Ismerlek,mint a rosszpénzt,engem nem tudsz becsapni,idióta.
-Telefonáltam,nyugi nincs gáz…de nem akarok beszélni róla.Hol is tartasz?Áhá…-segítettem rögzíteni a sátrat és kicipzároztam a bejáratot,hogy bepakolhassunk.
Ahogy beraktam a cuccokat,már mentem is ki,hogy hozzam a többi dolgot,mikor egy hang megszólalt.


-Sziaszok,remélem van hely nekem is!

8 megjegyzés :

  1. Imádtam 😍 Harry olyan aranyos volt hogy felhívta Liam-et 😍 Zayn biztos nagyon fog örülni 😍 Azt vártam mikor jelenik meg Niall. Kíváncsi vagyok mi lesz majd a korrepetálásokból 😄 A történet végig Narry lesz vagy Larry is lesz benne? Alig varom a kovi reszt 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök ;)
      Zayn örülni fog, nagyon.
      A korrepetálások még messze vannak, hosszúra tervezem a történetet.
      Hát, Narry lesz, de lesz Larry is. ;)
      xxx Nicole E.

      Törlés
  2. Na most sikerült csak eljutnom ide, nd haragudj!
    Ami azt illeti,tetszik a sztori tematikája. És nagyon megfogott.. már most nagyon tetszik.^^
    Nagyon rendes dolog volt ez Harrytől, kis angyal már most. :D
    Kíváncsi vagyok mit fog szólni Niallhoz.. na meg ez az alvásrend lehetne máshogy is.:3
    Várom a kövit!
    Puszi: Ella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy idetaláltál.
      Az alvásrend teljesen máshogy lesz, nyugi, nem véletlen tettem bele Liam-et most... ;)
      Hamar kialakulnak a dolgok.
      xxx Nicole E.

      Törlés
  3. Annyira imádtam! Zayn és Haz mint két tesó cukik,és a napi jó cselekedet nagyon édes!
    Kíváncsi leszek mit gondol először Ni-ről!!!!
    Tetszik neki,vagy ideges lesz,vagy ledöbben?-))
    Várom a kövit!
    Puszi Szuzi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm,
      Igen, két kis Bro, de nem lesznek ők sem egymás nyakán mindig...khm.
      A kövi részben minden kiderül..
      <3
      xxx Nicole E.

      Törlés
  4. Sziaaa!❤
    Bocsánat, hogy csak most komizok, de eléggé le vagyok maradva egy pár dologgal. :D Nagyon bírom Zayn szüleit, amiért ilyen jó humoruk van és szeretik Harryt. :) Kíváncsi vagyok erre a kis kirándulásra, hogy mik fognak itt kialakulni... Harrytől kedves dolog volt, hogy felhívta Liamet és tisztázta a helyzetet és még arra is megkérte, hogy jöjjön le és beszélje meg a dolgot Zaynnel is. :) Ilyen a mi kis Harrynk.❤
    Hmm kár, hogy itt hagytad abba, pedig már nagyon vártam Niallert!!! *-* Kíváncsi vagyok rá, hogy Harrynek szimpatikus lesz vagy esetleg nem annyira... és hát persze fordítva is. :P Ha ők kettesben lesznek ott minden lesz csak nem tanulás. ;) Nem mintha ez baj lenne...
    Siess a következővel!!! (Nagyon sokára lesz még jövő hétfő)
    Puszillak, D.❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa,
      semmi baj, örülök ennek a hosszú kominak, mindenkitől ilyeneket szeretnék :D
      A kirándulás a sztori magja, teljes mértékben, és később is lesz a helyszínnek szerepe, szóval jól meg kell jegyezni!
      Harry azért nem az a kis szende fiúcska...van ám keményebb oldala is..
      Niall hamar szerepet kap..nemsokára megtudjátok.
      A tanulás még messze van...meg hát mégiscsak biológia..nem? :D
      tudom, késtem, neharagudj...de holnap már kiteszem a következőt, megérdemlitek.
      Köszönöm a hosszú komit, várlak vissza!
      xxx Nicole E.

      Törlés