2016. június 27., hétfő

First lesson ~ "ami nem öl meg az megerősít!"

Sziasztok,
meg is érkeztem az első résszel. Remélem tetszeni fog, és nem csalódtok. A későbbiekben beindul a sztori rendesen! 
Az oldalak közé pedig kikerült a "Characters" fül is. Kukkantsatok be, s kommentekkel se fukarkodjatok!
xxx Nicole E.


Egy újabb nap az iskolában....Hétfő van.Másoknak ez maga a pokol,de én kifejezetten szeretek bejárni.Attól függetlenül,hogy rengeteg a tanulnivaló,nincs semmi zavaró számomra.Lehet,hogy ez csak amiatt van,hogy nagyon jól tanulok,bár ezt nem hangoztatom túlságosan,viszont a tanárok véleménye szerint kifejezetten jó diák vagyok.Sosem fog a káromra válni,ha egy kicsit megerőltetem magam a jobb jegy érdekében.Igazából nem is szoktam olyan nagyon sokat elővenni a tanulnivalót,egy-másfél óra alatt végzek mindennel és akkor még sokat mondok.Jól fog az agyam hál’ istennek.Kivéve a biológiát.Az egyszerűen sosem volt a szívem csücske,de amióta megkaptuk Mrs.Nelson-t,hát félek beülni az órájára,mert ezer százalék,hogy engem kérdez.Hiába tanulok rá,van olyan kérdése amire nem tudok felelni és egyből bevágja az egyest.Soha az életben nem kaptam hármasnál rosszabb jegyet,de a biológia egy haláli tárgy.Most jutottam el arra a szintre,hogy vagy belehúzok vagy nyáron is itt koptathatom a padot hetente kétszer.S ezt a nőt ismervén,biztosan megbuktat….ez az én formám.
Szerencsémre a suli egyik „menője” vagyok,legalábbis sokan annak tartanak,pedig fogalmam sincs mit esznek rajtam annyian.Az egyedüli dolog amit szeretek magamon az a szemüvegem ja meg a szemem.Iskolában a keretes szemüveg,amit sokan utálnak…más időben pedig a napszemüvegem,teljesen különböző a stílusom másokénál,s ez néhány embernél kiveri a biztosítékot.Van amikor egy egyszerű csőfarmert,feketét egy bézs színű csizmával veszek fel,s egy fehér pólót hozzá…meg persze a szemüveg.A hajammal sosem bajlódok,utálom a fürtjeimet,de csak azért nem vágatom le,mert sokaknak tetszik és tudom,hogyha még rövidebb lenne,sokkal jobban begöndörödne…így is utálom.
Rengeteg hobbim van,de rendszerint a dalírással töltöm a szabadidőmet.Rengetegen nem tudják,de van tehetségem hozzá.Talán ezzel is fogok foglalkozni,de az még nagyon a jövő zenéje.

Öt perc van a csengőig én meg még csak most léptem be a kapun.Sosem volt problémám a késés,viszont a rossz idő meghozta a hatását és a kocsi is nehezebben megy.Igen,kocsival járok,ugyanis édesapám régi kocsija az enyém lett,amióta új munkahelye van és kapott céges autót.
-Nézd,ott jön.Úr isten látod a haját?Biztosan olyan selymes,mint ahogyan kinéz.-kuncogva mentem el a három fős lánybanda mellett,kik éppen a hajamat beszélték ki és frusztrálóan stíröltek.
-Jaj,Milla.Mikor nősz már fel?Nem veszed észre,hogy nem érdeklődik feléd?Fogadni mernék,hogy meleg.-Ebben az egy dologban igaza van.Ezért sem értettem,hogy miért kedvelnek engem ennyire sokan..pedig tudtommal itt nem igazán fogadják el a melegeket,rólam pedig süt.
-És?Kit érdekel?Attól még jól néz ki,ha meleg,akkor pedig legyen boldog.Szerintem senkinek semmi köze,hogy ki milyen identitású.-ezt a mondatot hallottam még,de kénytelen voltam elindulni,mert a csengő megszólalt.Nagyon szimpatikusnak tűnt ez a Milla…lehet,hogy beszélnem kellene vele…majd talán később.Rengeteg embert ismerek,de nagyon kevés közülük az igaz barát….talán csak Zayn az akiben megbízom…teljes mértékben.Ő tudja,hogy meleg vagyok és sosem ítélt el.Ugyanolyan szemmel néz rám,ahogy régen,s ezzel bizonyította nekem,mennyire is jó barátom.
-Hey,Hazz.Mizu?Nem is beszéltünk a hétvégén!Minden oké?-a gondolataimban szereplő személy,amint észrevett már jött is köszönni.
-Persze,Z.Muszáj voltam tanulni,tudod..ma biosz van.Kiidegel ez a nő..félek,ha a dogát nem írom meg legalább egy hármasra meghúz..pedig nincs kedvem sokáig itt teperni.-könyököltem le a padra,pont Zayn mellé,de állhattam is fel,mert bejött a tanár.Irodalom…átlagos tantárgy,szóval itt nyugodtan tudunk beszélni.
-Megértelek,nem értem miért kell ennyire rád szállni.Mindig is utáltad ezt a tantárgyat,de ha rád erőszakolja,még jobban utálni fogod.-felhorkantam…sose fogja abba hagyni.
-Mindegy,mos ne foglalkozzunk ezzel.inkább mesélj te..hogy alakulnak a dolgok Liammel?-böktem fejemmel a terem másik felében ülő felé.
-Hááát…ha mindenigaz minden oké.-elvigyorodtam.Igen,ő is meleg…és ezért tudom,milyen ha szerelmes…most az.Le sem tudja venni a szemét az izmos testű srácról.
-Bővebben?-beleboxolt a vállamba és felröhögött.
-Nem fogom kiteregetni a szexuális életemet neked….azért annyira nem vagyunk jóba.-ha eddig még nem potyogtak volna ki a csipáim a szememből,hát most megtörtént.
-Na ne már!Z,eddig mindig kibeszéltük…mi bajod?-felsóhajtott.
-Semmi,bocs…csak kicsit összevesztünk.Imádom,de van egy két hülyesége,amit nagyon nehezen kezelek,és most azt szeretné ha több időt töltenék vele,mint veled.Ezért sem kerestelek a hétvégén,neharagudj.-nem is vettem észre,hogy ilyen kis mufurc lenne,de nem haragudtam rá.
-Nyugi.Ha ő így akarja,legyen így.Tudod,hogy mindig is elvoltam egyedül is.Nem leszek azért depressziós,mert nem zaklat a legjobb barátom.És egyébként megmondhatod neki,hogy ne legyen féltékeny….semmi esetben sem másznék rád.-felnevetett,de erre már a tanár is felfigyelt,viszont csak egy kis leszidást kaptunk és ennyi.
-Kösz,hogy megértő vagy.Imádom mindkettőtöket,de őt szeretem,szerelemmel….vagyis….azt hiszem.-lehajatotta fejét,és ha jól láttam elpirult.Nagyon mulatságos,hogy a barna bőre vöröses árnyalatot vesz fel és viccessé teszi a badboy-os külsőjét.
-Viszont nekem is keríthetnél valakit…ebben az iskolában nem igen járnak meleg,szexi és cuki srácok.-ledöntöttem fejem a padra és Zayn felé néztem.
-Hááát,akad…viszont utálnád…ezért inkább be sem mutatom.-szemet forgattam és már csak a hanglejtése miatt is faggattam.
-Ne baszogass már!Hogy néz ki?Honnan ismered?
-Tudom,hogy az idősebb pasikat bírod,ezért is gondoltam rá,de nem valószínű,hogy a munkája megengedné azt,hogy bármi legyen is köztetek,már ha egyátalán ő is akarna valamit.
-Jó oké,ezt majd eldöntöm én..Ki ő?
-Anya barátnőjének a fia…és tanár.Legalábbis annak készül.-itt nyíltak tágra a szemeim.
-De…hol tanít..vagyis,na.Hogy néz ki?-miért akar nekem egy tanárt keríteni?Ez rosszabb,mintha egy valóságshow-ban kéne párt találnom.18 évesen viszont elég kevés az esélyem,hogy az igazit találom meg…hülyeség,bár nem lehetetlen.
-Szerintem teljesen a te eseted,azért is mondtam Őt.Cuki,vékony,kissé izmos,szőke és az akcentusa mindent visz.-magam elé képzeltem egy srácot,aki hasonlóan néz ki,s tényleg az én esetem az ilyen.
-Hány éves?Mert ha tanár akkor nem lehet annyi,mint én.-itt húzta félre a száját.
-Na igen,az már másik dolog.Idén lesz 24.-lefagyva meredtem rá.Majd felröhögtem.
-Ilyet akarsz nekem bemutatni?Zayn,azért ne nézd már ki belőlem ennyire az apakomplexust.Az oké,hogy szeretem,ha a pasi idősebb nálam,de csak egy-két évvel.Nem hattal.Ez beteg.-döntögettem erre-arra a fejem,s ha jól számoltam,két perc és megszólal a csengő.
-Jól van,de ne rinyálj ha nincs pasid…Jövőre érettségi és még nem nagyon láttak veled senkit..a végén azt fogják,hinni,hogy pap leszel.-elpakolta a cuccait,de közben erősen méregetett.
-Valószínű...Egyébként te sem hiszed el,hogy egy érett férfi akarna tőlem valamit is.Nem emlékszel Jake-re?Ő három évvel volt idősebb nálam,de olyan sok kínos pillanatunk volt,hogy inkább én szakítottam vele.Szerinted ezzel a…Noellel mi lenne?
-Niall-nek hívják,és nem tudom..csak azt,hogy egyáltlán nem az a tipikus felnőtt.Ha megismered nem azt látod,mint akit mutat…pont úgy,ahogy te is.A kis mütyür szemüveg alatt..egy szexi srác van..tudom én.-kacsintott,mire ismét felnevettem.
-Az már nem az én dolgom,hogy ki szerint vagyok szexi vagy jóképű,de a szemüvegem ne bántsd..én bírom.-rántottam vállat.
-Na gyere te nagy ökör…vár Mrs.Nelson.-meg is álltam nyomban.
-Nem mondod,hogy most lesz biosz?Baszdki..puskát sem írtam.Tuti megbuktat…-kezdtem pánikolni.
-Majd segítek,nyugi..nem lesz baj.Vagy ha mégis,akkor szólunk anyuéknak..csak tud valaki segíteni,ha már én is segg hülye vagyok,főleg ennél a rinyagépnél…”Jaj,Zayn!Már megint hogy áll a hajad?Legközelebb ráülök és akkor lelapul!”-röhögve parodizálta a nőt,de az ideg még bennem volt…mi van,ha megbuktat?Soha nem buktam még..nem pont tizenkettedik végén akarom elkezdeni,mikor már csak egy évem van hátra.

Amikor pedig megláttam a dolgozatot,Zaynnel egyszerre pillantottunk egymásra segítségért..
Na,itt már tudtam,hogy ebből a jegyből nem lesz kettes és bele kell törődnöm,hogy én igenis itt fogom tölteni a nyaramat..


Hacsak…..

6 megjegyzés :

  1. Na hát ez izginek indul!
    Ami igaz az igaz fúrja az oldalam a kíváncsiság hogyan tovább!
    Ne is várass sokáig-))
    Puszi Szuzi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, remélem később is tetszeni fog!
      <3
      xxx Nicole E.

      Törlés
  2. Szia.
    Mi...hacsak...??? AZONNAL KÖVETELEM A FOLYTATÁST. NEM BÍROM KI!!! BAROMI IZGALMAS KELL AKAROM. ❤😍.
    Zayn...imádom. Kell akarom. ❤
    Nagyi vicceses és cukker lett.
    Siess 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziaa.
      Hát, igen.. az a hacsak, a későbbiekre utal, nem konkrét dologra..
      A továbbiakban is ilyen lesz, szóval szeretni fogod, remélem!
      xxx Nicole E.

      Törlés